Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Review

Nažalost, serijal Ultimate Ninja Storm ne završava na visokoj toni. I volim i mrzim Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4.

Kao obožavatelj animea i mange, očekivao sam mnogo intenzivne akcije od onoga što je najavljeno kao finalna igra u seriji Ultimate Ninja Storm, a zasluga je i Storm 4. Likovi i uzbudljive bitke izgledaju i osjećaju se odlično, a priča je zadovoljavajuća. S druge strane, čak i najbolji borbeni sistem na svijetu bit će beskoristan ako ne možete pronaći dostojne protivnike.

Ono što mi se najviše sviđa je mogućnost prebacivanja između aktivnog borca ​​i dva pomoćna lika u hodu

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Screenshots

To ne znači da je ova bitka najbolja, ali je prilično jaka. Bitke su brze i žestoke, a osjećaju se kao veliki događaji zahvaljujući obilju kinematografskih uglova kamere i moćnih jutsu pokreta koji su vam na raspolaganju. Kontrole su jednostavne i najbolje reagiraju od bilo koje igre Storm do sada. Ali ono što mi se najviše svidjelo je mogućnost prebacivanja između aktivnog borca ​​i dva pomoćna lika u hodu pomicanjem desnog analognog štapa. To mi je omogućilo da koristim svoje likove i aktivne i podršku, a ne da ih ograničavam na jedan zadatak u borbi. U jednom meču, uspio sam postići seriju pogodaka sa Hinatom, zatim prizvati Naruta da mi pomogne da nanesem više štete, a zatim se prebacim na Hashirama Senju da brzo napunim energiju za sljedeći jutsu napad.

nedostojni protivnici

Međutim, ova strategija nije uvijek neophodna, jer AI protivnici imaju lošu naviku da uđu u ponavljajuću petlju stalnim izbjegavanjem i udaranjem sa distance. To mi se dogodilo mnogo puta i postalo je nevjerojatno neugodno, pogotovo kada ne mogu izvesti napad a da ne odnesem kunai u lice. Ovo se pogoršava činjenicom da delovi režima priče daju PC-u ogromnu prednost u borbi povećavajući štetu, zbog čega se može osećati jeftino i nepravedno.

Nivo kvaliteta priče je razočaravajući

Također sam bio razočaran uvođenjem kratke priče od pet do šest sati, koja u početku obećava epske bitke i interaktivne scene po kojima je serija Storm poznata. Ali unutar 15 minuta od početka, prikazane su mi dugačke scene montaže sa efektima u stilu motion-comic umjesto anime isječaka. Tek kasnije, u Storm 4, prelaze na scene iz igre, koje izgledaju mnogo bolje od statičnih slika. Međutim, sinhronizacija usana sa zvukom nije sinhronizovana i na japanskom i na engleskom zvučnom zapisu, stvarajući neke neugodne trenutke. Šteta što nivo uglađenosti priče nije očekivan. Barem kraj Story Modea nagoveštava šta se sprema Narutu i njegovim prijateljima.

Retiro

Zatim dolazi red na Adventure Mode, epilog koji se odvija odmah nakon događaja u Story Modu. Međutim, više je potrebno vidjeti da se prisjetite ključnih događaja iz ranih dijelova serije, kao što su Narutove rane bitke sa Sasukeom i ispiti iz čuunina. Ima više istih problema s umjetnom inteligencijom i ništa novo u zapletu, tako da se čini da ga možete preskočiti bez gubitka bilo čega.

Storm 4 multiplayer je slučajnost i kvar. Lokalne utakmice su odlične, s mnogo različitih takmičarskih modova i 61 likom koji se može igrati s raznim napadima, jutsuom i alternativnim kostimima. Međutim, online multiplayer može biti frustrirajući zbog problema s povezivanjem, gdje sam smatrao da je gotovo nemoguće pronaći igru, a kamoli stabilnu. Gotovo svaki meč je patio od ozbiljnog kašnjenja u unosu ili mucanja, što ga je činilo gotovo nemogućim za igranje.

Veredicto

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 nadograđuje igranje na nivo najboljih igara u seriji i nudi opsežan spisak likova za igru. Nažalost, sav ovaj potencijal je uzaludan: kratka, loše predstavljena kampanja s greškom AI, zanemaren način rada avanture i online mečevi koji pate od problema s povezivanjem. Nažalost, serijal Ultimate Ninja Storm ne završava na visokoj toni.