Super Squidlit – Koristan vodič za dizajn nota i dugmadi

U ovom vodiču pokrivamo lokacije svih dugmadi i bilješki koje se mogu naći u igri u Super Squidlit.

Detaljan vodič za sve lokacije bilješki i gumba u Super Squidlitu

Super Squidlit – Korisne sposobnosti hodanja

Neke tačke:

Vodič je podijeljen na svaki nivo. Zone navedene po nazivima su značajne znamenitosti u igri. Svako jednostavno navedeno "područje" je osnovni dio platforme, gdje morate ići od jednih vrata do drugih.

Komponente igre Super Squidlit

Postoje različiti termini koji se koriste u igri i razne sposobnosti koje vam mogu zatrebati:

• Letenje kroz vazduh: To je radnja pokušaja održavanja vertikalnog položaja iznova i iznova pomicanjem ulijevo ili udesno.
    • smotajte: Prevrtajte zid iznova i iznova, pri čemu se svaki valjak diže okomito prema gore.
    • "Ormar": U FPS sekcijama radi se o malom raspoloživom prostoru. Zidovi su što se vidi bliže dva suprotna bočna zida, a dno je prilično plitko. Većina njih sadrži lažne sigurnosne kopije koje se učitavaju ako ih unesete.

Redoslijed koraka ⇓

Blipston (6 dugmadi, 2 note)

gradsko područje

• Dugme: Prvo dugme u igri i verovatno najskrivenije. Pronađi lignju od pečuraka, Bnurpy, u gradu. Kada pritisnete dugme ispod, jedno njegovo oko će se pomeriti prema drugom. Zatim možete pritisnuti dugme za skok da kontrolišete drugo oko i izbegnete sudar. Prebacite jedno oko preko drugog tri puta i pojaviće se dugme Bnurpy.

Područje 2.

• Dugme: put iznad puža. Morate izbjeći puž da biste ga dobili. Nakon toga, to je odmah iza ekrana. Malo desno.
    • Napomena (Ooblugs): Prvi kameni zid. Da biste došli do dugmeta, morate skočiti lijevo od mjesta gdje je bio puž. Dohvati ga kroz vazduh.

4 područje

• Napomena (Sky Shield): Nakon što uništite prvu barijeru, naći ćete prepreku koja se može uništiti (smeđi blok). Idite dole i pratite ovu stazu.
    • Dugme: Na braon bloku koji se može uništiti spomenutom u prethodnoj napomeni.

5 područje

• Dugme: Kada staza krene prema dolje (nakon što prođete 2 bubamare), trebali biste vidjeti barijeru s lijeve strane. Razbijte to.

Pub zona i dokovi

• Dugme: Nalazi se na krovu paba.
    • Dugme: Idite na lijevu stranu područja. Pristanište će završiti i možete skočiti u vodu. Dugme je u vodi, malo udesno.

Ostrvo Ice Volcano (6 dugmadi i 3 beleške u sekciji Plip, 2 dugmeta u FPS zonama)

lift area

• Napomena (Squishu): Postoji otvor u podu nakon operatera lifta. Idi dole i idi levo.
    • Dugme: Nalazi se na nekoliko platformi iznad operatera lifta.

1 područje

• Dugme: Nakon 3 klina postoji mali tunel kroz koji prolazi neprijatelj. Pritisnite zid da se popnete i preko njega.

2 zona

• Dugme: Na kraju područja je plutajući blok neposredno prije pada igle. Popnite se na njega, a zatim okrenite mastilo udesno. Zarolajte kamen (ona će biti iznad izlaznih vrata). Dugme je gore.

Područje 3.

• Dugme: U odjeljku sa svim smeđim blokovima koji se mogu uništiti, nalazi se skriveno dugme na krajnjem lijevom bloku.
    • Napomena (Squishu's Riing): U istom odeljku kao i dugme, nalazi se jedno skriveno u bloku krajnje desno.

Regija 5

• Dugme: Kada siđete niz rupu, proći ćete pored mjesta za spremanje i vidjeti rupu na vrhu. Popni se na rupu i vidi dugme.

hidromasažna kada

• Podsjetnik (mana): Nakon točke spremanja, popnite se iznad otvora pećine.

FPS zona 3

• Dugme: Idi lijevo od početka. Borićete se sa 3(?) duha pljosnatih crva dok se krećete niz hodnik. Kraj hodnika izgleda kao slijepa ulica, ali ako uđete u malu prostoriju (trebalo bi biti s vaše desne strane), tajna vrata će se otvoriti na dugme.

FPS zona 4

• Dugme: Ovdje je raskrsnica na kojoj možete ići u sva 4 smjera. Idite lijevo od smjera koji ste imali na početku (morate se boriti protiv duha ravnog crva i neprijatelja ledenice). Iza neprijatelja treba da nađete "ormar" sa lažnim zidom koji vodi do dugmeta.

Prostor za hidromasažnu kadu (gips)

• Dugme: Zaronite u hidromasažnu kadu nekoliko puta (boja bi se trebala promijeniti), a zatim razgovarajte sa zelenim ooblugom pored njega. To će vam dati dugme za pretvaranje kupke u slanu vodu.
    • Carbonifer Storm Island (7 dugmadi i 2 bilješke na Plip parcelama, 3 na FPS parcelama)

1 područje

• Dugme: Nakon malog tunela s neprijateljem na početku, vidjet ćete nekoliko stepenica gore i desno. Popnite se na njih i skočite na gljivu koju ćete vidjeti. Dugme je na lijevoj strani.
    • Dugme: Nakon borbe protiv gljive koja pljuje spore, nakon što dobijete posljednje dugme, skočite na plavu gljivu ispod. Okrenite se do desnog zida da idete gore.

Regija 2

• Dugme: Vidjet ćete ga ako skočite udesno na početku. Nastavite hodati dok ne pronađete "trougao" platformi i stanite na gornju. Vilin konjic će letjeti i možete ciljati udesno.
    • Napomena (Aneri): Oko ⅔ nivoa, desno od male rupe nalaze se vrata (bez gubitka, morate proći kroz njih da biste završili nivo). Prođite kroz vrata i skočite na vretenca kako biste pronašli poruku na vrhu. Ako ne uspijete, možete pokušati ponovo tako što ćete izaći kroz vrata i vratiti se unutra.

Područje 3.

• Dugme: Ako pratite gornju stazu, naći ćete vrata na platformi. Pregledajte ga. Kada skrolujete prema dolje po ovom pododjeljku, na desnoj strani ćete pronaći dugme.
    • Dugme: Nakon vrata koja vode do posljednjeg dugmeta, spustite se do sljedećeg otvora. Tamo ćete vidjeti dugme.
    • Napomena (Chickenshit): Upozorenje, za ovu ćete morati slijediti donju stazu. U svakom slučaju, kada nađete kraj nivoa, vratite se na gornji put. Nakon što prođete neprijatelja sa crvenom kapom, zdesna bi se trebao pojaviti vilin konjic (ako ne, ponovo učitava nivo, to je problem donje putanje koji sam spomenuo). Popnite se na njega i idite do kraja, vidjet ćete bilješku na platformi iznad vrata na kraju nivoa.

Regija 4

• Napomena (Loshia): Prateći gornju stazu, vidjet ćete vrata u hodniku. Prođite kroz njega i popnite se stepenicama. Na posljednjem skoku morat ćete nabiti manji panj, provući se pored njih i kotrljati se da nastavite gore (ovo je najteži skok do sada).
    • Dugme: Nakon što izađete iz vrata iz prethodne napomene, okrenite se i popnite se na lijevu stranu drveta gdje je bilo.

Regija 5

• Dugme: Penjući se unutar prvog drveta, vidjet ćete stazu koja vodi lijevo. Zanemari, idi do zida sa desne strane, kotrljajući se po njemu. Dugme će biti u gornjem lijevom kutu.

FPS zona 2

• Dugme: Pri kraju nivoa, lijevo od početnog zida (desno ako se vratite s kraja), nalazi se mali "ormar" sa tajnim zidom.

FPS područje 3

• Dugme: Pratite lijevi zid od početka. Brzo ćete pronaći "ormar" sa lažnim zidom.

FPS područje 5

Biblobia (8 dugmadi i 5 bilješki u odjeljcima Plipa, 3 u FPS područjima)

Iako je programer rekao da postoji 8 dugmadi u odjeljku platforme, nismo mogli pronaći sve.

Područje 1.

• Dugme: Na pećinskoj platformi odmah nakon prvog drveta, skrenite lijevo. Skočite, dvaput se onesvijestite, a onda biste trebali moći da se otkotrljate do platforme da se popnete na nju. Ili nakon povratnog dijela u pećini, spustite se s prve litice, a zatim skočite lijevo. Dugme lijevo od platforme.

Regija 2

• Napomena (Toms): Nakon 4. neprijatelja koji skoči vidjet ćete kamenje iznad sebe u obliku stepenica. Idi do njih, napomena je na vrhu.
    • Dugme: Nakon što primite poruku, spustite se u prvu jamu na svom putu naprijed. Dugme će biti s vaše desne strane ako nastavite svojim putem nakon toga.

FPS zona 3

• Dugme: Pratite zid lijevo. Iza stuba ćete vidjeti mali "ormar".

FPS područje 5

• Prema programeru, u ovom odeljku bi trebalo da postoji dugme koje se ne prikazuje. To će biti popravljeno.

FPS područje 6

• Dugme: Na desnom zidu područja gdje se susrećete s prvim neprijateljima nalazi se "ormar" sa lažnim zidom.

Regija 6

• Dugme: Trebalo bi da ga vidite iznad sebe dok krećete niz tunel, na čijem početku se nalaze 2 plave bube koje idu naprijed-natrag. Kada dođete do vrata na kraju područja, vratite se i idite najvišom stazom.

Regija 7

• Dugme: Iznad prvog neprijatelja su vrata. Okrenite se prema zidu i pritisnite gore da uđete u vrata. Dugme će biti vidljivo odmah. Pratite stazu i kada možete skočiti, idite lijevo.
    • Napomena (Relk): Nakon što dobijete dugme koje smo upravo spomenuli, idite gornjim putem desno. Morat ćete sići dolje i otići lijevo u mali tunel.
    • Dugme: Kada se vratite u glavnu oblast, vidjet ćete knjigu iznad sebe u rudniku. Neka padne. Prevrni se preko zida rudnika da se popneš na vrh. Dugme je na vrhu.
    • Napomena (Grimwar): Nakon cik-cak sekcije naći ćete neprijatelja gusjenicu. Ubijte ga i upotrijebite korice knjige koje vam je bacio da držite crveno dugme (možete preokrenuti korice knjige da sjedne na mjesto).

Regija 8

• Napomena (Cliodhna): Nakon što vidite prvi kolač na nivou i počnete hodati lijevo, postoje neki smeđi blokovi koji se mogu uništiti. Popnite se na njih i naći ćete mjesto za spremanje, lignju i bilješku s desne strane.

Regija 9

• Napomena (Word Jelly): Nalazi se u području iznad dvije plave bube neposredno prije plavih vrata. Otkotrljajte se od zida na lijevoj strani da biste se popeli na njega.

Sea Attack (5 dugmadi i 2 note u Plip sekcijama)

2 područje

• Dugme: Pratite stazu ispod. Nakon kandžastog neprijatelja na stropu, ispod vas će biti staza koja ide blago lijevo.
    • Napomena (Teorija smeća): Vratite se u početno područje i pratite najvišu stazu. Vidjet ćete dio gdje možete iskočiti iz vode. Pratite ovaj odjeljak do kraja.
    • Dugme: Pratite zidove na lijevoj strani. Mali uzlazni bunar vodi do dugmeta.
    • Dugme: Izađite iz vode u gornjem lijevom dijelu grada. Conelit će vam ponuditi dugme da pobedite mini-igru. (To je takođe jedno od najtvrđih dugmadi u igrici.) Savjet: Počnite s desne strane i zapamtite da možete brže pasti guranjem i skakanjem. U suprotnom, morate samo da vežbate. Možete pokušati ponovo koliko god puta želite.

Zona 4 (Potraga za kokosom)

• Dugme: U drugom bazenu vode u ovoj oblasti, idite skroz do dna krajnje lijevo.
    • Napomena (Squidlits): Nakon prikupljanja kokosa, nastavite desno.

Regija 5

Dugme: Na prvoj divergentnoj stazi vidjet ćete stazu koja ide dolje/lijevo (u drugom smjeru je neprijatelj u obliku kliješta i lokva zraka iznad njega). Dugme je na ovom putu dolje/lijevo.

Spoopopolis (20 dugmadi i 6 bilješki u Plip sekcijama, 5 u FPS zonama)

Ovaj nivo je velik, pa evo podjele koliko se dugmadi gdje nalazi:

• 1 u području doka
    • 13 u urbanim sredinama
    • 3 u prvim dijelovima FPS-a
    • 6 u šumskim područjima
    • 2 u drugom dijelu FPS-a

dock area

• Dugme: Idi lijevo i skoči s kraja mola. Dugme je u vodi.
    • Napomena (Archela): Popnite se do krova suvenirnice i zatim se popnite na platformu iznad nje s desne strane.

urbano područje 1

• Napomena (kačice): Nalazi se odmah iznad prvog pauka kojeg vidite. Nastavite i naći ćete neke platforme koje idu gore. Idite gore po njima da idete malo lijevo, do mjesta gdje je bila poruka.
    • Dugme: Umjesto da hodate po gore navedenim platformama, spustite se ispod njih i držite se desno.

urbano područje 2

• Dugme: Vidjet ćete platforme iznad prvog neprijateljskog skakavca. Otkotrljajte se do zida sa desne strane da se popnete na njega. Vidjet ćete pokretne platforme kako idu gore i idu lijevo.
    • Napomena (Nurts): Kada izađete iz dijela grada sa NPC-ovima s kojima možete razgovarati, naći ćete zid na kolaču/lijevo od neprijateljskog skakavca. Pronađite se u njemu da biste se popeli na njega.

urbano područje 3

• Dugme: Prođite pored NPC-a ogrtača i naći ćete podijeljenu stazu. Pratite donju stazu sa paukom, dugme će biti na kraju ovog hodnika.

urbano područje 4

• Dugme: Zaronite u prvu lokvicu zelene padine. Nalazi se u donjem lijevom uglu ovog bazena.
    • Dugme: Nakon plivanja u zelenoj sluzi, naći ćete ljestve koje se spuštaju. Kada počnete da se spuštate, sa desne strane će biti zid. Okrenite se prema njemu da idete gore, a zatim se otkotrljajte prema drugom zidu s lijeve strane.

urbano područje 5

• Dugme: Kada naiđete na prvog neprijatelja pčele/fenjera, skočite na njega da dođete do desne ivice.
    • Napomena (Sjene): Nakon drugog neprijatelja sa pčelom/lanternom, vidjet ćete bilješku o NPC-u sa turbanom.
    • Dugme – Nakon malog tunela u kojem vas dva duha pokušavaju stisnuti između sebe, vidjet ćete malu uvalu ispod i s vaše lijeve strane.

urbano područje 6

• Dugme: Plivajte ispod prvog neprijatelja pčela. Naći ćete kapiju koju čuva kandžasti neprijatelj. Dugme je na desnoj strani ove sobe.
    • Dugme: Nakon 3 zelene bube u zidu su vrata. Dugme je u toj prostoriji, na ivici pri vrhu.

urbano područje 7

• Dugme: Pratite najvišu putanju kada imate prvu opciju. Naći ćeš vrata. Nalazi se desno od ove sobe (uvelike se stapa s njom).

urbano područje 8

• Dugme: Nakon lignje sa sunčanim naočalama i činije žitarica, vidjet ćete je na ivici s vaše desne strane i iznad sebe, prerušenu u bubu.

urbano područje 9

• Dugme: Nakon drugog neprijatelja s kandžama i odmah ispod prve platforme gdje je Maddin.

FPS zona 1

• Dugme: Nakon otvaranja prvih vrata sa simbolom brave, naći ćete sobu sa drugim vratima sa simbolom brave i vratima sa policom neprijatelja. Na desnoj strani sobe (ako gledate na bilo koja od ovih vrata) je "orman" sa lažnim zidom.

Zona 4 SPF

• Dugme: Nakon upotrebe ključa za otvaranje vrata, morate biti ispred "ormana" (u području sa smeđim neprijateljem). Lažni zid, kao i uvek.

Šumska zona 1

• Dugme – Nakon što izađete iz kanalizacije, popnite se na krov dijela na kojem ste upravo bili i nastavite lijevo.

Šumska zona 2

• Dugme – Nakon što naiđete na prvog neprijatelja skakavca, vidjet ćete smeđi uništivi blok na tlu. Razbijte ga i idite u rupu. Dugme je na lijevoj strani (čuva ga duh).
    • Napomena (plavi kristali): Kada prođete pored velikog neprijatelja u obliku kamena, možete početi da se spuštate u pećinu (na početku je pauk). Umjesto toga, otkotrljajte se do zida na ulazu da biste se popeli preko njega.

Šumska zona 3

• Dugme: Vidjet ćete 2 smeđa uništiva bloka blizu početka. Zdrobi ih i upadni u jamu. Držite glavu dolje dok nastavljate hodati udesno.
    • Dugme: Nakon razgovora sa NPC-om i prolaska kroz vrata, trebali biste pasti u rupu sa štitovima na desnoj strani. Umjesto toga idite lijevo.

Šumska zona 4

• Dugme: Odskočite od prve plave gljive i idite lijevo.

Šumska zona 5

• Dugme: Nakon razgovora sa NPC-om, idite na krov iznad njega.

FPS zona 6

• Dugme: Lijevo od vrata "ključ" u ovom dijelu je mali ormarić sa lažnim zidom.

FPS područje 8

• Dugme: Neposredno ispred vrata sa ključem (prostor sa 3 jastoga unutra) nalazi se ormarić s desne strane ako ste okrenuti prema vratima s ključem.

Područje sa teglom mane

• Napomena (Stallabaktu): Prođite preko boce mane bez ulivanja mastila u nju. Nalazi se desno od tegle.

Ostavite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

1. Odgovoran za podatke: Actualidad Blog
  2. Svrha podataka: Kontrola neželjene pošte, upravljanje komentarima.
  3. Legitimacija: Vaš pristanak
  4. Komunikacija podataka: Podaci se neće dostavljati trećim stranama, osim po zakonskoj obavezi.
  5. Pohrana podataka: Baza podataka koju hostuje Occentus Networks (EU)
  6. Prava: U bilo kojem trenutku možete ograničiti, oporaviti i izbrisati svoje podatke.