Naruto Shippuden: Recenzija Ultimate Ninja Storm 4

Nažalost, Ultimate Ninja Storm serija ne završava na visoku bilješku. I oboje volim i mrzim Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Oluja 4.

Kao obožavatelj animea i mange, očekivao sam puno intenzivne akcije od onoga što je najavljeno kao posljednja igra u seriji Ultimate Ninja Storm, a zasluga je i Storm 4. Likovi i uzbudljive bitke izgledaju i osjećaju se sjajno, a priča je zadovoljavajuća. S druge strane, čak i najbolji borbeni sustav na svijetu bit će beskoristan ako ne možete pronaći dostojne protivnike.

Ono što mi se najviše sviđa je mogućnost prebacivanja između aktivnog borca ​​i dva pomoćna lika u hodu

Snimke zaslona Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4

To ne znači da je ta bitka najbolja, ali je prilično jaka. Bitke su brze i žestoke i osjećaju se kao veliki događaji zahvaljujući obilju kino kamera kutova i snažnim jutsu potezima na raspolaganju. Kontrole su jednostavne i najviše osjetljivi od bilo koje oluje do danas. Ali ono što mi se najviše svidjelo bila je mogućnost prebacivanja između aktivnog borca ​​i dva znaka za podršku u letu pomicanjem desnog analognog štapa. To mi je omogućilo da svoje likove koristim i aktivne i podršku, a ne ograničavam ih na jedan zadatak u borbi. U jednoj utakmici, uspio sam sletjeti niz hitova s ​​Hinatom, a zatim pozvati Naruto da mi pomogne da se bavi više štete, a zatim se prebacite na Hashirama Senjuu da brzo napuni energiju za naknadni napad jutsu.

nedostojni protivnici

Međutim, ova strategija nije uvijek potrebna, jer AI protivnici imaju lošu naviku ući u ponavljajuću petlju stalnim izbjegavanjem i udaranjem iz daljine. To mi se dogodilo mnogo puta i postalo je nevjerojatno neugodno, pogotovo kad ne mogu učiniti napad bez kunai na lice. To je dodatno otežano činjenicom da dijelovi načina priče daju PC-u ogromnu prednost u borbi povećavajući njihovu štetu, zbog čega se može osjećati jeftino i nepravedno.

Razina kvalitete priče je razočaravajuća

Razočaralo me i uvođenje kratke priče od pet do šest sati, koja na prvu obećava epske bitke i interaktivne scene po kojima je serija Storm poznata. Ali unutar 15 minuta od početka, prikazane su mi duge scene montaže s efektima u stilu motion-comic umjesto anime isječaka. Tek kasnije, u Storm 4, prelaze na cutscene iz igre, koje izgledaju puno bolje od statičnih slika. Međutim, sinkronizacija usana sa zvukom nije sinkronizirana i na japanskim i na engleskom zvučnim zapisima, stvarajući neke neugodne trenutke. Šteta je da razina poljskog priče nije očekivana. Barem završetak načina priče nagovještava u onome što se skladišti za Naruto i njegove prijatelje.

Umirovljenje

Slijedi red Adventure Modea, epiloga koji se događa odmah nakon događaja Story Modea. Međutim, to je više potrebno za pamćenje ključnih događaja iz ranih dijelova serije, kao što su Narutone rane bitke sa Sasukeom i Chuuninovim ispitima. Ima više istih problema s umjetnom inteligencijom i ništa novo u zapletu, tako da se čini kao da ga možete preskočiti, a da ništa ne izgubite.

Storm 4 multiplayer je slučajnost i kvar. Lokalne utakmice su sjajne, s mnogo različitih natjecateljskih načina i 61 likova za reprodukciju s različitim napadima, jutsu i alternativnim kostimima. Međutim, on-line multiplayer može biti frustrirajuće zbog problema s povezivanjem, gdje sam našao gotovo nemoguće pronaći igru, a kamoli stabilnu. Gotovo svaki meč patio je od ozbiljnog kašnjenja u unosu ili mucanja, što ga je činilo gotovo nemogućim za igranje.

Veredicto

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 nadograđuje igranje na razinu najboljih igara u seriji i nudi opsežan popis likova koji se mogu igrati. Nažalost, sav je ovaj potencijal protraćen: kratka, loše predstavljena kampanja s kvarnom umjetnom inteligencijom, zanemaren način rada avanture i online utakmice koje pate od problema s povezivanjem. Nažalost, Ultimate Ninja Storm serija ne završava na visoku bilješku.