Наруто Схиппуден: Преглед Ултимате Ниња Сторм 4

Нажалост, серијал Ултимате Ниња Сторм не завршава на високом нивоу. И волим и мрзим Наруто Схиппуден: Ултимате Ниња Сторм 4.

Као обожаватељ анимеа и манге, очекивао сам много интензивне акције од онога што је најављено као последња игра у серији Ултимате Ниња Сторм, а заслуга је и Сторм 4. Ликови и узбудљиве битке изгледају и осећају се одлично, а прича је задовољавајућа. С друге стране, чак и најбољи борбени систем на свету биће бескористан ако не можете пронаћи достојне противнике.

Оно што ми се највише свиђа је могућност пребацивања између активног борца и два помоћна лика у ходу

Наруто Схиппуден: Ултимате Ниња Сторм 4 Снимци екрана

То не значи да је ова битка најбоља, али је прилично јака. Битке су брзе и жестоке и осећају се као велики догађаји захваљујући обиљу биоскопских углова камере и моћних јутсу покрета који су вам на располагању. Контроле су једноставне и најбоље реагују на било коју игру Сторм до сада. Али оно што ми се највише допало је могућност пребацивања између активног борца и два помоћна лика у ходу померањем десног аналогног штапа. Ово ми је омогућило да користим своје ликове и активне и подршку, а не да их ограничавам на један задатак у борби. У једном мечу, успео сам да постигнем серију погодака са Хинатом, затим призовем Нарута да ми помогне да нанесем више штете, а затим пређем на Хасхирама Сењу да брзо напуним енергију за следећи јутсу напад.

недостојни противници

Међутим, ова стратегија није увек неопходна, пошто противници вештачке интелигенције имају лошу навику да уђу у понављајућу петљу сталним избегавањем и ударањем са дистанце. Ово ми се догодило много пута и постало је невероватно досадно, посебно када не могу да изведем напад а да не однесем кунаи у лице. Ово је додатно отежано чињеницом да делови режима приче дају рачунару огромну предност у борби повећавајући штету, због чега се осећа јефтино и неправедно.

Ниво квалитета приче је разочаравајући

Такође сам био разочаран увођењем кратке приче од пет до шест сати, која у почетку обећава епске битке и интерактивне сцене по којима је серија Олуја позната. Али у року од 15 минута од почетка, приказане су ми дугачке сцене монтаже са ефектима у стилу мотион-цомиц уместо аниме клипова. Тек касније, у Сторм 4, прелазе на сцене из игре, које изгледају много боље од статичних слика. Међутим, синхронизација усана са звуком није синхронизована и на јапанским и на енглеском звучним записима, стварајући неке непријатне тренутке. Штета што ниво углађености приче није очекиван. Барем завршетак Стори Моде-а наговештава шта се спрема Наруту и ​​његовим пријатељима.

ретиро

Следи ред на Адвентуре Моде, епилог који се одиграва одмах након догађаја у режиму Стори. Међутим, више је потребно видети да се сетите кључних догађаја из раних делова серије, као што су Нарутове ране битке са Сасукеом и испити за чунин. Има више истих проблема са вештачком интелигенцијом и ништа ново у заплету, тако да се чини да можете да га прескочите, а да ништа не изгубите.

Мултиплаиер у Сторм 4 је случајност и грешка. Локални мечеви су одлични, са много различитих такмичарских модова и 61 ликом за игру са разним нападима, јутсуом и алтернативним костимима. Међутим, онлајн мултиплаиер може бити фрустрирајући због проблема са повезивањем, где ми је скоро немогуће пронаћи игру, а камоли стабилну. Скоро сваки меч је патио од озбиљног кашњења у уносу или муцања, што га чини практично немогућим за играње.

Вередицто

Наруто Схиппуден: Ултимате Ниња Сторм 4 надограђује играње на ниво најбољих игара у серији и нуди обиман списак ликова за игру. Нажалост, сав овај потенцијал је узалудан: кратка, лоше представљена кампања са грешком АИ, занемарен авантуристички режим и мечеви на мрежи који пате од проблема са повезивањем. Нажалост, серијал Ултимате Ниња Сторм не завршава на високом нивоу.